2012 m. vasario 12 d., sekmadienis

Sveiki!

Sveiki visi, užklydę į mano blogą.

Esu Justas, kilęs iš Joniškio rajono, dabar studijuoju ir gyvenu Šiauliuose. Esu elektronikos mėgėjas, o taip pat ir studijuoju elektronikos inžinerijos specialybės dalyką ŠU, esu šiuo metu trečiame kurse.
Blogą vesti kilo idėja, kai praverčiau savo projektėlių papkutes ir pagalvojau, jog vienas ar kitas gali būti kam nors įdomus, gali atsirasti norinčių pakartoti, patobulinti, taip pat, pats daug skaitau Lietuvos elektronikų blogų, iš jų semiuosi idėjų, žinių, ieškau atsakymų į man rūpimus klausimus, todėl manau, jog ir manasis blogas taip pat kažkam gali pasitarnauti.
Taigi, tikiuosi jog rasite čia bent kažką naudingo, sėkmės!

1 komentaras:

  1. Sveikas, Justai, gali praversti tavo pagalba su žingsninukais. Ar galėtum parašyti ar atsiųsti į info@robotikosmokykla.lt savo tel. ar el.p / Skype?

    AtsakytiPanaikinti